Senarai Harga Vitamin Shaklee

Tuesday 11 April 2017

RAWATAN UNTUK BERHENTI MEROKOK


Bagaimana Vivix Bertindak?

Tubuh badan kita terdedah kepada radikal bebas setiap hari. Radikal bebas ini datangnya daripada pencemaran, pemakanan, ASAP ROKOK dan pelbagai punca lagi. Radikal bebas ini merosakkan DNA kita. Apabila DNA kita rosak dan mutated, ianya mampu mencetus sel kanser.

Vivix bertindak dengan memperbaiki DNA tersebut. Nikotin yang selama ini berkampung di DNA Perokok akan disingkirkan dari DNA dan DNA akan kembali normal.

Kerana itulah perokok yang mengambil Vivix tidak mempunyai Withdrawal Symptom.

Tidak ada rasa bad mood, masalah untuk tidur, keletihan, sakit kepala dan bermacam simptom lagi. Jika biasanya perokok cuba Berhenti Merokok menggunakan kaedah lain, nikotin masih dibekalkan ke dalam tubuh, cuma tidak melalui rokok. Jadi, nikmat rasa rokok itu sukar untuk dibuang dan adakalanya sukar dibendung hingga menyebabkan Perokok Kembali Merokok.

Vivix pula menyingkirkan Nikotin tersebut. Tiada lagi nikotin ‘melekat’ di tubuh perokok, maka tidak ada rasa Ketagihan terhadap Rokok. Malahan bekas perokok tadi akan mula berasa sangat tidak senang dengan bau asap rokok.


Vivix Shaklee bertindak dengan cara:
Mempertahankan DNA – Mempertahan sel badan daripada kesan nikotin
Memberikan tenaga DNA – Memberikan tenaga dari peringkat sel
Memulihkan DNA – Memulihkan dan menyingkirkan kesan nikotin dari badan
Meningkatkan keupayaan DNA – Meningkatkan kecergasan badan





Rokok bukan hanya memudaratkan diri sendiri, malahan orang sekeliling perokok juga. Ini termasuklah anak-anak dan isteri. Rokok juga mengundang pelbagai penyakit kronik yang merbahaya dan membawa maut.
Secara purata, hayat Perokok 14 tahun lebih pendek dari hayat bukan perokok.

Rokok sangat membazirkan wang. Apatah lagi harga rokok yang semakin naik setiap tahun. Rokok memberi kesan terhadap ‘Sexual Performance’. Rokok juga menjejaskan tahap Kesuburan serta kesihatan sperma.


WASAP/CALL/SMS HANA 0135324033

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=fbd75e8ac50772c4c513f86d3e30e3bc

1 comment:

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...