Senarai Harga Vitamin Shaklee

Thursday 19 July 2018

KEISTIMEWAAN VITAMIN C SHAKLEE

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Tahukah Anda ?
Tubuh badan mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, kita pertu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh melalui pemakanan harian dan juga suplimen.

Vitamin C merupakan vitamin penting yang larut di dalam air dan mempunyai pelbagai fungsi untuk tubuh. Fungsi utama vitamin C ini ialah sebagai antioksidan yang baik. Selain itu, ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan kesemua yang membentuk tubuh.

Keistimewaan Vitamin C SHAKLEE

  • merupakan produk semulajadi yang diperoleh daripada ekstrak jagung - sesuai untuk mereka yang mempunyai perot yang sensitive
  • mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 jambagi meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurangkan pembaziran.
  • sebiji vitamin C SHAKLEE bersamaan dengan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.
  • diperkaya dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C untuk meningkatkan lagi keberkesanan. 


 
Hana merupakan pengedar sah Shaklee kawasan Bertam, Kepala Batas, Penaga, Tasik Gelugor dan seluruh Malaysia. Bagi sesiapa yang nak dapatkan vitamin C Shaklee boleh terus ja tekan link ni VITAMIN C ataupun terus call Hana 0135324033.
Nak email pun boleh di achik_hana@yahoo.com 
 
 

No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...