Senarai Harga Vitamin Shaklee

Wednesday 25 July 2018

HFMD PENYAKIT BERBAHAYA

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Assalamualaikum..

Alang-alang tengah kecoh pasal virus HFMD ni teringat kisah anak Hana, Shahmi pernah dijangkiti penyakit ni dulu. Bermula dengan kisah demam on off. Demam yang tak kebah. Hana sebagai ibu yang bekerja jadi susah hati la sebab bila anak demam dah tak boleh hantar ke taska.

Hampir-hampir seminggu suhu demam mencecah 39, tetiba ternampak sesuatu biji keluar di tangan Shahmi. Keluar biji-biji semakin banyak dan Hana ingat demam campak. Cepat ja bintik-bintik keluar Hana bawak pi check up di Klinik Kesihatan Daerah. Sekali doktor sahkan bukan campak tetapi penyakit tangan, kaki, dan mulut HFMD.

Sakit berjangkit melalui sentuhan, air liur. Anak ada lagi 2 orang. Memang susah hati sangat takot berjangkit. Tapi Alhamdulillah dapat kuatkan imun anak-anak. Jadi penyakit HFMD ni tak berjangkit kepada abang dan adiknya. Alhamdulillah.

Apa yang Hana bagi?
Vitamin Shaklee yang mampu tingkatkan sistem imun anak. NUTRIFERON, OMEGA GUARD, MEAL SHAKES dan Hana cuci dengan HERBAL BLEND


Jom sama-sama jaga kebersihan dan keselamatan anak-anak. Jauhkan anak-anak dari sebarang penyakit.

Hana pengedar Shaklee Bertam, Kepala Batas, Penaga dan seluruh Malaysia.
Id : 1251101
No Tel: 0135324033
whatsApp: 0135324033







No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...