Senarai Harga Vitamin Shaklee

Saturday 28 July 2018

Panduan Pengambilan Ubat Darah Tinggi

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Penyakit darah tinggi tidak mempunyai tanda yang ketara. Walau bagaimana pun darah tinggi yang tidak dikawal boleh menyebabkan komplikasi seperti kerosakan buah pinggang, jantung, mata dan serangan strok.
Penyakit darah tinggi ini tidak dapat disembuhkan, tetapi hanya boleh dikawal. Rawatan darah tinggi melibatkan terapi ubat. Pesakit darah tinggi perlu mengambil ubat secara berterusan disamping pemantauan yang oleh doktor pada setiap kali temujanji.

Panduan Pengambilan Ubat Darah Tinggi

Rawatan darah tinggi untuk setiap pesakit adalah berbeza mengikut jenis ubat dan dos. Ubat yang disyorkan tidak boleh bertukar-tukar atau berkongsi dengan pesakit lain.

Setelah pesakit mengambil ubat darah tinggi, doktor akan memeriksa semula tekanan darah bagi memastikan tekanan darah turun ke sasaran yang ditetapkan. Pengambilan ubat yang tidak konsisten akan menyebabkan bacaan tekanan darah tidak tepat dan menyebabkan doktor sukar untuk menentukan sama ada perlu menghentikan pengambilan ubat atau perlu meningkatkan atau mengurangkan dos ubat.

Bagi pesakit wanita yang mengalami tekanan darah tinggi dan merancang untuk hamil, perlu memaklumkan kepada doktor untuk menilai jenis ubat yang diambi.

Cara Turunkan Darah Tinggi dengan set Shaklee


Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan mempunyai kajian.
Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah. Hubungi saya agar boleh membantu anda untuk lebih sihat. 
Saya boleh melakukan penghantaran melalui COD di kawasan Bertam, Kepala Batas,  Penaga dan  kawasan berhampiran. Manakala melakukan penghantaran melalui pos.
Boleh terus whatsApp ke no 0135324033 atau melalui panggilan atau mesej. 



No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...