Senarai Harga Vitamin Shaklee

Thursday 9 August 2018

TURUNKAN DARAH TINGGI DENGAN SHAKLEE

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Darah tinggi merupakan keadaan yang merbahaya dan boleh membawa kepada komplikasi jantung, mata serta boleh menyebabkan stroke.

Siapa yang berisiko dapat Darah tinggi?

Penyakit darah tinggi menyerang tidak kira orang muda atau tua. Semua berisiko untuk sakit darah tinggi. Amalan meminum minuman sihat juga dapat membantu mengurangkan risiko penyakit tekanan darah tinggi.


Cara Turunkan Darah Tinggi Dengan Shaklee
  1. ESP - merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan. 
  2. Co QHealth - merupakan CoQ10 penting kepada badan kita. CoQ10 adalah bahan yang didapati secara semulajadi dalam tubuh bagi membantu menukarkan makanan kepada tenaga. Kajian menunjukkan bahawa CoQ10 boleh mengurangkan tekanan darah.
  3. Omega Guard - membantu mengekalkan tekanan darah normal, mencegah saluran darah daripada tersumbat, mengelakkan strok, dan mencegah pembekuan darah dalam badan.
  4. Garlic Complex - mengawal jagkitan, menurunkan tekanan darah, menurunkan kolestrol dan memelihara kesihatan selular. Garlic Complex juga dapat megeluarkan logam toksik dalam tubuh badan yang boleh menyebabkan tekanan darah tinggi meningkat.
  5. Vivix - boleh membantu dengan tekanan darah yang boleh membantu mencegah stok. 


Hana merupakan pengedar sah Shaklee yang jujur dan amanah. Pembelian produk Shaklee boleh dilalukan dengan tekan link ni Set Darah Tinggi  ataupun boleh terus call Hana 0135324033.
Tapi kalau nak buat belian terus di laman web Shaklee boleh terus tekan link di bawah






No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...