Senarai Harga Vitamin Shaklee

Tuesday 18 September 2018

VITAMIN UNTUK ANGIN AHMAR ATAU STROK

Vitamin atau suplimen bagi pesakit angin ahmar atau strok yang diperlukan bagi mengelak dari terkena penyakit tersebut serta menambahbaik kesihatan individu dari terkena strok. Setiap vitamin mempunyai fungsi yang berbeza tetapi diperlukan untuk merehatkan jantung.

1. Phytocol-ST - mencegah penyerapan kolestrol dan menurunkan kolestrol LDL (jahat) masuk ke saluran darah dan ke otak


2. Omega Guard - membekalkan asid lemak omega-3, EPA untuk menyihatkan jantung dan sendi

3. Coq-Trol Plus - mengurangkan keradangan dalam salur darah, menggalakkan dinding salur darah yang sihat, menggalakkan tekanan darah yang sihat, mengekalkan tahap pengumpulan platlet yang sihat.


4. Garlix Complex - membantu mengurangkan kolestrol, tekanan darah tinggi serta meningkatkan pengaliran darah dan mencegah penyakit kardiovaskular


5. Vivix - merangsang sel & saraf agar aktif  dan mampu berfungsi semula

Cara nak dapatkan vitamin

Boleh terus hubungi Hana 0135324033 atau tekan link ni SET STROKE. Bagi kawasan Bertam, Kepala Batas, Tasik Gelugor, Penaga dan kawasan sekitar boleh Hana COD tau.

Pembelian melalui kredit kad atau debit kad boleh? Mestila boleh tau. Terus buat belian melalui laman web Shaklee tau. Tekan Esell Shaklee kat bawah ni. Boleh terus buat belain.



*Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat*

No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...