Senarai Harga Vitamin Shaklee

Saturday 14 July 2018

TURUNKAN DARAH TINGGI DENGAN OMEGA GUARD

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Dulu Hana tak pernah kenal minyak ikan selain Scotts Emulsion. Tapi sejak kenal dengan Shaklee Hana mula kenal dengan Omega Guard ni. Minyak ikan kebanyakan hanya amalkan untuk sistem imun saja. Tetapi sebenarnya banyak khasiat lain yang diperoleh dengan mengamalkannya.

Salah satu khasiat minyak ikan ialah menurunkan kadar darah tinggi. Tekanan darah tinggi sangat berbahaya kerana boleh mengundang kepada penyakit jantung dan seterusnya strok. Pengambilan 3 ke 4 gram minyak ikan dapat membantu menurunkan tekanan darah tinggi. Minyak ikan membantu mencairkan darah bagi membuat pengaliran darah berjalan dengan lancar. Ada sesetengah orang yang mempunyai darah yang pekat yang menyebabkan gangguan kelancaran pengaliran darah lalu menyebabkan tekanan darah tinggi.
Minyak ikan yang kaya EPA dan DHA akan membantu dinding alteri menjadi lebih elastik. Jadi dapat membantu perjalanan darah yang lancar dan mengelakkan tekanan darah menjadi tinggi.

Jika berminat untuk mencuba Omega Guard boleh hubungi Hana dengan  whatsApp 0135324033.


No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...