Senarai Harga Vitamin Shaklee

Sunday 22 July 2018

MINUMAN MENURUNKAN DARAH TINGGI

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Pesakit darah tinggi perlu memakan ubat sacara teratur untuk membolehkan tekanan darah menjadi stabil. Selain itu gaya hidup sihat juga penting untuk diamalkan oleh pesakit darah tinggi.



Penyakit darah tinggi yang berbahaya untuk setiap pesakitnya boleh dikurangkan dengan mengamalkan bbeberapa jenis minuman iaitu :

  1. Jus Kiwi - buah yang mengandungi antioksidan yang tinggi dan menyihatkan kulit serta mencegah penuaan. Buah kiiwi mempunyai manfaat untuk mengurangkan darah tinggi.
  2. Jus Mengkudu - dapat melancarkan peredaran darah serta menurunkan peredaran darah
  3. Jus Ubi Bit - terdapat kajian yang mengatakan kandungan ubi bit mampu meningkatkan kadar gas nitrat oksida dalam salur darah sehingga mampu menjaga kesihatan jantung. 

Jika tiada masa untuk membuat jus-jus Shaklee ada menyediakan set untuk diamalkan oleh pesakit darah tinggi. Hana menrupakan pengedar Shaklee sah kawasan Bertam, Kepala Batas, Penaga dan seluruh Malaysia.
Macam mana nak dapatkan set ini? Mudah ja dengan tekan link ni SET DARAH TINGGI ataupun boleh terus call  Hana di talian 0135324033. Tapi bagi yang gemarkan email pun boleh ja emailkan pesanan kepada achik_hana@yahoo.com


No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...