Senarai Harga Vitamin Shaklee

Monday 23 July 2018

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kali ni Hana nak syer kelebihan kalau menjadi ahli Shaklee. Mula-mula Hana amalkan vitamin Shaklee tak pernah terlintas untuk join bisness Shaklee ni. Hana cuma nak dapatkan produk dengan harga yang lebih murah ja. Tapi bila dah join best pulak tengok kawan-kawan dapat income tambahan dengan Shaklee ni.

Maklumla Hana ni tak ada kemahiran dalam perniagaan langsung. Hana mula dengan meniru apa yang upline ajar dan apa yang team buat. Dari situ Hana rasa seronok tuk buat dengan bersungguh-sungguh dalam bisness Shaklee ni.

Kelebihan ahli Shaklee
  • Of course la dapat membeli produk dengan harga ahli. Harga ahli Shaklee dan harga jualan runcit mempunyai perbezaan antara 5% - 25%
  • Dapat kumpul point yang di panggil UV. Dari point yang dikumpul boleh ditukar dengan cash back.
  • Yuran pendaftaran hanya RM75 dan anda akan memperolehi bisnes kit yang mempunyai panduan produk Shaklee, senarai harga.
  • Shaklee ada mempromosikan produk secara bulanan kepada ahli Shaklee.  
  • selain tu, jika mencapai target anda boleh join trip yang ditanggung oleh Shaklee




Pada yang berminat untuk menjadi ahli shaklee ataupun untuk menjalankan perniagaan Shaklee ini boleh tekan ja link ni AHLI SHAKLEE ataupun call Hana 0135324033.

No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...