Senarai Harga Vitamin Shaklee

Wednesday 11 July 2018

SEBAB MEMILIH SHAKLEE SEBAGAI SUMBER BISNES

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Hana rasa syukur sangat-sangat sebab tak salah memilih bisnes. Mesti ada yang nak taukan sebab Hana suka dengan Shaklee ni.




  • PENGGUNA SETIA PRODUK - Hana merupakan pengguna setia produk shaklee. Bermula dengan sembelit so Hana amalkan OSTEMATRIX. Bila dah jatuh cinta Hana terus makan vitamin lain untuk kesihatan Hana dan keluarga.
  • SYARIKAT YANG KUKUH DAN STABIL - Shaklee tak pernah skip untuk bayar bonus kepada ahli-ahli setiap bulan. 
  • PRODUK SEMULAJADI - Produk Shaklee mempunyai landmark study.Setiap produk yang dihasilkan telah dikaji terlebih dahulu oleh Saintis yang terbaik dalam bidang masing-masing.

  • PRODUK HALAL - Shaklee mengambil berat mengenai status halal produk dengan mendapatkan pengiktirafan setiap produk daripada JAKIM
  • MODAL KECIL - Modal permulaan produk shaklee hanyalah sebanyak RM75. RM65 yuran ahli dan rm10 untuk urusan pos. 
  • SISTEM ADIL - Sistem Shaklee ni Hana katakan adil kerana tak seperti MLM lain. Sistem Shaklee ini siapa buat, siapa usaha dia yang akan berjaya. Jadi usaha penting dan berpeluang mendapat lebih dari orang atas.
  • TIADA HAD PENDAPATAN - kita sendiri menentukan berapa pendapatan yang kita mahu. Selaras dengan usaha kita sendiri. Antara pendapatan yang akan kita peroleh ialah untung runcit dan peluang mendapatkan CAR BONUS. Selain itu bonus bulanan dari hasil jualan juga akan dapat selari dengan jualan. 
  • MERUPAKAN  KONSEP DROPSHIP - pengurusan stok dan pengeposan boleh dilakukan oleh Shaklee. Pesanan dilakukan melalui laman web Shaklee dan Shaklee akan menghantaran pesanan terus kepada pelanggan.


Mai whatsApp Hana untuk mengetahui dengan lebih lanjut. Klik ja SHAKLEE ataupun call hana 0135324033
Tapi kalau nak email pun boleh di achik_hana@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...