Senarai Harga Vitamin Shaklee

Monday 9 July 2018

SHAKLEE KEPALA BATAS, BERTAM

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Hai...

Jom kita berkenalan. Nama saya Nurhana binti Abdullah. Panggil ja Hana. Hana kenal Shaklee ni sejak tahun 2013. Produk pertama Hana makan ialah Ostematrix. Hana makan sebab alami masalah sembelit. Lepas Hana amalkan Ostematrix ni Alhamdulillah dengan izin Allah masalah sembelit Hana beransur hilang.




Ostematrix ni juga boleh diamalkan untuk mengelakkan cramp kaki, lenguh-lenguh serta sakit belakang.



Semakin lama makan semakin jatuh cinta ngan Vitamin Shaklee ni. Lepas tu Hana cuba Set Menyusu Shaklee pulak iaitu ESP dan Alfalfa. Hana amalkan set ni dengan niat nak menyusu anak sehingga 2 tahun. Jadi Tercapai hasrat Hana nk BF anak sehingga 2 tahun dengan bantuan Set Menyusu Shaklee dan of course dengan izin Allah. 

Hana nampak keberkesanan dengan mengamalkan vitamin Shaklee ni sebab tu Hana join Ahli dan nak bantu semua tuk lebih sihat. Hana merupakan Pengedar Shaklee Kawasa Kepala Batas, Bertam, Penaga dan kawasan-kasan berhampiran tau. Hana boleh ja kalau nak COD tuk sapa-sapa yang nak dan boleh juga pos ke seluruh Malaysia.



Berminat tuk dapat kan produk Shaklee boleh hubungi Hana dengan klik ja pautan ni produk shaklee atau call Hana di talian 0135324033. Boleh juga email Hana tau dekat achik_hana@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...