Senarai Harga Vitamin Shaklee

Friday 3 August 2018

KAWAL DARAH TINGGI DAN KOLESTROL

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Masalah jantung merupakan punca utama kematian di Malaysia dan juga dunia. Biasanya sakit jantung berpunca dari kadar kolestrol yang tinggi.



Pengamal vitamin Shaklee berjaya mengekalkan tahap normal bagi:
  • Tekanan darah
  • Homosisteina - kadar homosisteina yang tinggi bahaya kepada jantung dan boleh mencederakan sel-sel dinding saluran darah
  • Kolestrol LDL - kolestrol jahat yang boleh menyebabkan pembentukan plak kolestrol dalam dinding arteri dan saluran arteri menjadi sempit.


OMEGA GUARD

Pengambilan asid-lemak omega-3 seperti AHA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.

GARLIC COMPLEX

Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan paras kolestrol. Garlic merupakan bawang putih dan ia dapat membantu menurunkan kolestrol, LDL, dan kelikatan darah, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.

ENERGIZING SOY PROTEIN(ESP)

Protein membantu membina dan memperbaiki tisu-tisu badan. ESP mengandungi 14 gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk menyihatkan jantung.

VIVIX

Vivix mempunyai resveratrol tinggi yang membantu dalam mengurangkan risiko penyakit jantung dan tekanan darah tinggi. Selain itu, vivix juga berperanan sebagai pembersih pembuluh darah, membantu menurunkan kepekatan darah dan mencegah terbentuknya pembekuan darah.

Testimoni Darah Tinggi





Hana merupakan pengedar sah Shaklee yang jujur dan amanah. Pembelian produk Shaklee boleh dilalukan dengan tekan link ni SET DARAH TINGGI  ataupun boleh terus call Hana 0135324033.

Tapi kalau nak buat belian terus di laman web Shaklee boleh terus tekan link di bawah


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b885f244c5fc34723cbcfc6b2a78def2










No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...