Senarai Harga Vitamin Shaklee

Saturday 4 August 2018

VIVIX BERMANFAAT UNTUK PESAKIT GOUT

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Sakit gout merupakan penyakit yang boleh menyebabkan kesakitan ibarat dihiris dan di cucuk dengan pisau.

Asid urik yang tidak di kawal boleh membawa kepada masalah lain yang lebih serius seperti karang ginjal. Ia berlaku disebabkan kombinasi antara diet yang tak di jaga dan faktor genetik.

Terdapat banyak makanan yang dapat membantu menurunkan asid urik dan memperbaiki serta menghilangkan masalah gout. Salah satu nya adalah Resveratrol.



Resveratrol merupakan sebatian yang wujud di dalam tumbuhan seperti pada kulit buah anggur dan tumbuhan jenis berri yang amat efektif kepada pesakit gout. Fungsi utama bertindak sebagai antioksidan. Ia dihasilkan oleh tumbuhan untuk membantu tumbuhan untuk membantu melawan serangan bakteria serta membantu menguatkan tumbuhan jika ia berada dalam keadaan stress dan cedera.

Antioksidan adalah sifat sesuatu bahan bertindak mencegah kerosakan sel akibat radikal bebas. Bagi pesakit gout, ia mencegah sel daripada semakin rosak, memperbaiki sel yang rosak serta mencegah radang dan mengurangkan bengkak dan kesakitan pada kawasan yang terlibat.

Selain itu, ada juga kajian yang menyatakan resveratrol dapat memberi kesan terhadap penurunan paras asid urik. Asid urik yang berlebihan serta tidak di kawal boleh menyebabkan kerosakan buah pinggang serta menjadi batu karang.

Oleh itu, pengambilan vivix boleh membantu pesakit gout untuk pulih semula.

Testimoni Vivix membantu pesakit Gout





Hana merupakan pengedar sah Shaklee yang jujur dan amanah. Pembelian produk Shaklee boleh dilalukan dengan tekan link ni GOUT  ataupun boleh terus call Hana 0135324033.

Tapi kalau nak buat belian terus di laman web Shaklee boleh terus tekan link di bawah



No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...