Senarai Harga Vitamin Shaklee

Tuesday 31 July 2018

VIVIX SHAKLEE

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

VIVIX
Merupakan minuman campuran botani berevolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix berfungsi untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.



Kandungan VIVIX
VIVIX mengandungi campuran unit botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenolyang membuatkan vivix menjadi begitu unik. Polifenol merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.



Bagaimana Vivix berfungsi?

  1. Memperbaiki DNA - membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh dan melambatkan proses. Vivix sesuai diambil oleh mereka yang menjalani rawatan pemulihan kanser. 
  2. Memperbaiki tenaga sel - semakin cepat sel tubuh kehilangan tenaga apabila tubuh terdedah kepada penuaan. Ini akan menurunkan fungsi sel serta membantu menguatkan sel tubuh.
  3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi

Kebaikan VIVIX
  • merupakan awet muda dan anti penuaan
  • membantu mengelakkan kanser 
  • mengurangkan risiko penyakit jantung
  • meningkatkan sistem imun
  • menggalakkan kesihatan 
  • membantu proses penurunan berat badan
  • mengurangkan komplikasi kencing manis





Berminat untuk dapatkan VIVIX boleh hubungi Hana 0135324033 atau klik ja link ni  VIVIX atau emal achik_hana@yahoo.com . 
Hana Pengedar Shaklee Kepala Batas, Bertam, Penaga, Tasik Gelugor





No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...