Senarai Harga Vitamin Shaklee

Thursday 5 July 2018

MENGANDUNG DENGAN SET HAMIL SHAKLEE

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Assalamualaikum semua...

Hana nak cerita pasal SET HAMIL SHAKLEE.. Alhamdulillah untuk kandungan ke 4 ni memang Hana amalkan set hamil Shaklee tanpa amalkan vitamin dari klinik kesihatan. Nutrisi yang baik meningkatkan peluang untuk hamil dan membina asas yang sihat untuk bayi. Set Hamil Shaklee ini melengkapi nutrisi dan menyokong kehamilan yang sihat.




Ni la set shaklee yang Hana amalkan ESP, B-complex, Vita-Lea, Omega Guard, Vitamin C dan Ostematrix. Banyak kelebihan yang Hana dapat. Antaranya kekejangan dapat dielakkan. Selain itu tenaga yang berpanjangan sepanjang hari.





  • paling Hana perasan badan jadi lebih sihat dan bertenaga sepanjang kehamilan. Kerja rumah dan kerja pejabat dapat siapkan dengan tenang tanpa tertangguh akibat kepenatan.
  • Bacaan BP dan HB sangat cantik. Alhamdulillah tak pernah nurse bising mengenai bacaan HB.
  • Ostematrix pula sangan membantu kerana masalah buasir memang tak mai tuk kandungan kali ni. Tiap - tiap hari membuang dengan lancar.
  • Dan yang paling best berat badan terkawal. Total kenaikan berat badan semasa hamil 12kg. Tak ada kenaikan yang melebihi dari apa yang dikehendaki semasa hamil.
Kepada ibu-ibu yang mengandung yang inginkan vitamin tambahan semasa mengandung bolehla hubungi Hana.

Tekan ja link ni untuk whatsApp Set Hamil Shaklee atau call 0135324033
Nak email pun boleh dekat achik_hana@yahoo.com


No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...