Senarai Harga Vitamin Shaklee

Monday 13 August 2018

BAHAYA DARAH TINGGI SEMASA HAMIL

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat


Tekanan darah tinggi semasa mengandung juga merupakan perkara yang paling ditakuti oleh ibu-ibu hamil. Jika tekanan darah tinggi tidak dikawal, boleh menyebabkan sawan.

Darah Tinggi Wanita Hamil

Wanita yang menghadapi penyakit darah tinggi sebelum hamil dinasihatkan untuk menstabilkan tekanan darah terlebih dahulu dengan memakan ubat bagi menstabilkan tekanan darah. Wanita yang mengalami tekanan darah tinggi sebelum hamil lebih berisiko untuk mengalami sawan.

Peningkatan tekanan darah yang tinggi akan menyebabkan gangguan peredaran darah terutama pada uri, dan menyebabkan janin kurang mendapat zat makanan. Ia mengganggu perkembangan bayi dalam rahim.


Cara Mengawal Tekanan Darah Tinggi Semasa Hamil

  1. makan sayur-sayuran 
  2. minum jus buah-buahan 
  3. jauhi makanan yang mengandungi kandungan garam
  4. mengamalkan suplimen 

Shaklee ada menyediakan Set Hamil yang sangat sesuai untuk ibu-ibu hamil termasuk ibu hamil yang mempunya darah tinggi semasa mengandung. Ini adalah keran Set Hamil ini mempunyai semua vitamin yang diperlukan untuk tubuh badan ibu dan bayi.

Selain itu, terdapat Set Bajet untuk darah tinggi iaitu Omega Guard dan Garlic 

Testimoni Darah Tinggi



Hana merupakan pengedar sah Shaklee yang jujur dan amanah. Pembelian produk Shaklee boleh dilalukan dengan tekan link ni SET BUDJET DARAH TINGGI ataupun boleh terus call Hana 0135324033.

Tapi kalau nak buat belian terus di laman web Shaklee boleh terus tekan link di bawah




No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...