Senarai Harga Vitamin Shaklee

Saturday 11 August 2018

VIVIX UNTUK PESAKIT KENCING MANIS

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat


VIVIX

Merupakan minuman campuran botani berevolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix berfungsi untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. Vivix sangat bagus untuk ikhtiar penyakit 3 serangkai iaitu kencing manis, jantung dan darah tinggi.

Kandungan Vivix untuk pesakit kencing manis

Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani iaitu resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit kencing manis.

Polifenol merupakan satu sebatian di dalam tumbuhan yang berfungsi sebagai antioksidan. Bagi tumbuhan pula polifenol wujud bagi melindungi tumbuhan dari kerosakan, membantu kuatkan tumbuhan dan perlindung untuk hadapi rintangan cuaca.

Dalam vivix terdapat 15 gabungan polifenol dan bertindak 10 kali ganda lebih power dari resveretrol. Dengan mengamalkan vivix ini, pesakit kencing manis.

Manfaat Vivix kepada pesakit Kencing Manis

  • Mengawal kepekatan gula dalam darah
  • mengelak kerosakan mata
  • menggalakkan penyembuhan luka dengan segera
  • mencegah pembentukan protein
Testimoni Vivix kepada pesakit kencing manis






Mencegah lebih baik daripada mengubati. oleh itu kesihatan adalah sangat penting untuk dijaga. Kencing manis boleh ikhtiar dengan Vivix Shaklee. 

Untuk membuat pembelian boleh hubungi Hana 0135324033 ataupun tekan ja link ni KENCING MANIS. Bagi individu yang mahu buat belian terus melalui laman web Shaklee boleh terus tekan di bawah





No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...