Senarai Harga Vitamin Shaklee

Wednesday 15 August 2018

TANDA-TANDA TEKANAN DARAH TINGGI

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat

Tekanan Darah Tinggi merupakan keadaan tekanan darah melebihi 140/90 mmHg. Tekanan darah yang konsisten tinggi pada 2 atau lebih pada waktu yang berasingan diklasifikasikan sebagai tekanan darah tinggi.

Tanda-tanda tekanan darah tinggi

Kebanyakan pesakit darah tinggi tidak menyedari bahawa mereka sedang mengalami tekanan darah tinggi. Keadaan ini adalah kerana penyakit ini biasanya tidak mempunyai tanda kesakitan kecuali tekanan darah adalah terlalu tinggi.

Hanya dengan pemeriksaan di klinik atau farmasi barulah pesakit menyedari bahawa dia sedang menghidap penyakit tekanan darah tinggi.

Tanda-tanda penghidap tekanan darah tinggi:

  • sakit kepala
  • pandangan menjadi kabur
  • muntah-muntah
  • sakit dada
  • rasa berdebar-debar
Rawatan Tekanan darah tinggi

Pengambilan ubat adalah diperlukan untuk menurunkan tekanan darah dan dapat mengekalkan komplikasi yang mungkin berlaku kepada pesakit. Rawatan di hospital adalah merupakan salah satu cara mengawal tekanan darah tinggi.

Selain dari ubat-ubatan dari klinik atau hospital, Shaklee juga ada menyediakan set untuk mengawal tekanan darah.


Testimoni Tekanan Darah Tinggi




Hana merupakan pengedar sah Shaklee yang jujur dan amanah. Pembelian produk Shaklee boleh dilalukan dengan tekan link ni SET DARAH TINGGI ataupun boleh terus call Hana 0135324033.

Tapi kalau nak buat belian terus di laman web Shaklee boleh terus tekan link di bawah




No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...