Senarai Harga Vitamin Shaklee

Thursday 16 August 2018

KECUTKAN CYST TANPA PROSES PEMBEDAHAN

Shaklee merupakan vitamin bukan sebagai ubat


Apa itu Cyst.?

Merupakan Sejenis ketumbuhan dalam kilang ovari. ketumbuhan ini mengandungi cecair bercampur protein, darah beku, darah haid, minyak dan lemak serta lendir. Selain itu, cyst juga boleh juga tumbuh daging, rambut serta tulang.

Kehadiran cyst tidak menunjukkan simptom-simptom tertentu. Ianya hanya diketahui melalui pemeriksaan ultrasound atau pemeriksaan pelvik secara rutin.

Cyst ini kadangkala tidak merbahaya tetapi ada masanya boleh mendatangkan keadaan berbahaya seperti sakit pada payudara, letih, masalah tidak subur dan sakit kepala.

Pembedahan untuk membuang Cyst


  • saiz cyst melebihi 5cm dan dikhuatiri akan pecah
  • apabila pemeriksaan menunjukkan keadaan yang berbahaya seperti haid tidak teratur
  • pesakit adalah remaja
  • pesakit telah monopouse
Tetapi harus diingat bahawa cyst boleh berlaku lagi walaupun pembedahan telah dilakukan. 

Set Cyst Shaklee


VIVIX
merupakan gabungan resveratrol dan polyphenols yang sangat berkuasa untuk mmastikan sel kekal bertenaga dan muda. Ia juga membantu memperbaiki dan memulihkan dan menghasilkan sel tubuh yang baru sehingga ke peringkat DNA. Selain itu, Vivix terbukti mampu merencatkan pertumbuhan sel tidak normal dari cyst dan menghalang pertumbuhan semula sel tidak normal.

GLA COMPLEX
berperanan penting mengecutkan cyst dan fibroid. GLA sejenis asid lemak omega-6 yang diperlukan untuk membentuk prostaglandin iaitu sejenis bahan berupa hormon yang mengawal keradangan dan mengawal atur proses badan yang normal. Jadi ia dapat membantu kecutkan cyst dan mengawal imbangan hormon untuk mengelak pembentukan cyst baru.

CAROTOMAX
merupakan anti-oksidan yang dapat menyekat aktiviti radikal bebas dalam tubuh. 

Testimoni Cyst





Hana merupakan pengedar sah Shaklee yang jujur dan amanah. Pembelian produk Shaklee boleh dilalukan dengan tekan link ni CYST ataupun boleh terus call Hana 0135324033.

Tapi kalau nak buat belian terus di laman web Shaklee boleh terus tekan link di bawah



No comments:

Post a Comment

TESTIMONI ATASI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI

Apabila usia makin meningkat, pelbagai penyakit  akan menghampiri diri kita dan pastinya menjadi lebih serius tanpa rawatan. Oleh itu, kita ...